Koude Kerst met regen - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Koude Kerst met regen - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Koude Kerst met regen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

26 December 2010 | Costa Rica, Río Frío

Wij hebben net de kerst gevierd in Costa Rica in het plaatsje Rio Frio hier zijn allemaal finca's Spaans voor landerijen opgezet door de United Frut Company een machtige Americaanse maatschappij waarvan de macht momentueel tanende is door deels wanbeleid, kerst is hier ook een soort Sinterklaas met geschenkjes voor de kinderen wij hebben wat spelletjes gedaan met de buren,helaas is het begonnen te regenen maar misschien ook wel mooi de toekanen in de bomen maken een hels kabaal,het is een van de koudste periodes in de Costaricaanse geschiedenis ze hebben handschoenen aan en dikke jassen wij als Friezen vinden 20 graden eigenlijk niet echt koud, maar kijken wat het weer morgen doet.

• 29 December 2010 - 09:46

Aant En Lilian:

Tsja, 20 graden wat moeten we daar van zeggen. Onze termometer geeft op dit moment -4,2 aan. Dan mag je pas handschoenen en winterjassen dragen!

Groetjes,

Aant en Lilian

Prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuw Jaar. Oja, check de postbus regelmatig ;-)

• 29 December 2010 - 10:40

Emmy En Oene.:

Alles met aandacht gelezen wij wensen jullie een goed uiteinde van het jaar en veel sucses met de bouwerij en de groeten van heit het gaat goed met hem.
    doei!!!!

• 30 December 2010 - 13:09

Eelko Bakker:

Gelukkig nieuwjaar alvast

• 30 December 2010 - 16:38

Eelko Bakker:

De kerstmuts maar op dan... er hangen er genoeg zien ik wel

• 31 December 2010 - 16:23

Hessel & Simone:

Ondertussen oudsjaarsdag, wordt niet gevlogen dus de andere ploeg helaas zowel kerst als oud/nieuw op zee.

Hier bij de kachel is het goed toeven. Geniet daar maar nog even van de betere temperaturen. Ondanks dat 20 graden daar niet hoog is.

Hoop dat de bouw ook goed gaat.

We zien elkaar in het nieuwejaar.

Proost

Hessel & Simone

• 01 Januari 2011 - 16:51

Anne En Rennie:

Wij wensen jullie een gezond en gelukkig 2011.

• 02 Januari 2011 - 11:07

Jan Broer Baudina :

Wij zijn alweer het nieuwe jaar in gegaan.Hoop dat jullie ondanks de drukte nog wel tijd hebben gehad om oud en nieuw te vieren. Maar ik denk het wel wij wachten op de foto's