Oud en nieuw in Costa Rica - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Oud en nieuw in Costa Rica - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Oud en nieuw in Costa Rica

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

02 Januari 2011 | Costa Rica, Río Frío

Na een spetterend oud en nieuw waarin nu de oudjes cadeautjes over en weer kregen en wij onze mobiel maar cadeau hebben gedaan, waar de kinderen minachtend naar kijken in Holland zijn ze hier de wereld te rijk met zoiets, ik begin mij steeds meer als een welzijnswerker te zien de mensen die wij werk verschaffen zijn ook zeer content.
De regen is inmiddels voorbij en de temperaturen zijn weer normaal +35 het locale bier smaakt ook excellent en is onbeperkt in voorraad.
De bouw loopt als een trein, maar de veiligheid staat voorop, wij gaan een reisje plannen naar de binnenlanden ik ben goed geacclimatiseerd dus dat gaat goed komen, voor de auto zijn ook weer de verplichte betaling gedaan wegenbelasting en APK de politie (trafico) let er streng op.

• 04 Januari 2011 - 16:29

48 Beln:

Jan helpt toch wel goed mee met de bouw of met het ledigen van het lokale bier?
    Hier in Vlissingen koud, maar die rotsneeuw en gure wind is voorlopig even weg.
    Groetjes ,
    Gerard.

• 04 Januari 2011 - 20:19

Aant En Lilian:

Wauw de bouw ziet er tof uit. Wij worden volgend jaar de eerste gasten.

Groeten,

de trotse gasten