Naar de grens van Nicaragua - Reisverslag uit Los Chiles, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Naar de grens van Nicaragua - Reisverslag uit Los Chiles, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Naar de grens van Nicaragua

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

15 Januari 2011 | Costa Rica, Los Chiles

Op deze mooie Zondag zijn wij vroeg vertrokken voor een reis dwars door Costa Rica om naar de grens van Nicaragua te gaan, het is een prachtige weg die gaat langs enorme plantages van Ananas, Sinasappel en Bananen. De koffie plantages zitten aan de andere kant van Costa Rica.
Aangekomen in Los Chiles blijft het mij verbazen hoe dit plaatsje veranderd is van boeren dorp naar een toeristische plaats, wij werden weer warm onthaalt door de familie. Maar in de avond hebben wij een lekker borreltje gedronken en van de plaatselijke gerechten genoten waaronder rivierkreeft,dit is zeker een vervolg waardig.

• 16 Januari 2011 - 03:32

Baudina:

en ik maar werken....:-)

• 16 Januari 2011 - 04:20

Bakker:

Ja je hebt ren paarden en werk paarden, maar na 35 jaar noeste arbeid is een beetje afleiding wel eens goed.

• 02 Februari 2011 - 11:00

Fressy:

Yeah, nou hier ben ik dan eindelijk met een reactie. . . . . . .
    Het ziet er allemaal gezellig en goed uit. SUPER hoor!!!
    Ik kan alleen vermelden dat het hier nog steeds ijskoud is en dat ik naar de lente en de zomer verlang.
    Hier gaat alles prima, Carmen doet het ontzettend goed op school, 25 mei heeft ze een Gala op school en dan gaat ze naar de SGL op Havo niveau, goed hé, ook heeft ze afgelopen zondag de vierde prijs gehaald met nederlandse danswedstrijd dance for fance, Elena heeft de 15e plaats gehaald voor beginners, ook super goed. En ja op mij kunnen jullie ook trots zijn ik ben geslaagd met mijn examen voor de zorg en ik ben gestopt met roken!!
    Ik ga zeer binnenkort naar Friesland toe voor de verjaardag van Lilian.
    Elena kan niet langer meer wachten om Lilian te feliciteren.
    Groetjes Fam. van dijk/bakker.

• 18 November 2011 - 13:58

Eelko Bakker: