Voorbereidingen - Reisverslag uit Holwerd, Nederland van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Holwerd, Nederland van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

26 November 2009 | Nederland, Holwerd

Nog een dikke week voor vertrek!

Jan, Letty, Aant en ik zijn al druk bezig met voorbereidingen te treffen. We zullen proberen om dit reisdagboek tijdens onze vakantie bij te houden. Leuke foto's, spannende verhalen etc. zullen hier de komende weken gaan verschijnen.

Groeten uit nog een winderig en nat Holwerd!

familie Bakker

• 26 November 2009 - 14:19

Anneke:

Veel plezier in Costa Rica! Kan ik stiekem nog mee? :p

• 26 November 2009 - 14:52

Hessel:

Jan, Letty en Aant

Bij deze wens ik julie een mooie vakantie...midden amerika staat nog steeds in mijn top 3 dus het kan nooit meer lang duren voordat ik daar ook eens ga kijken.

LEEF HET GENIETEN

Hessel

• 27 November 2009 - 13:37

De Blomkes:

Heey familie Bakker,

Vakantie vieren begint altijd al met het treffen van voorbereidingen. Er lekker naar toe leven en dan heerlijk op reis! Geniet ervan en we hebben nog wel even contact voor jullie vertrek.

Dikke tùt van Anke Emma en haar heit en mem.

• 02 December 2009 - 19:19

Baudina:

Ja na weer een jaar lang werken is het jullie van harte gegunt!!! hoop alleen dat jullie mij stiekum toch gaan missen!
    Liefs Baudina

• 03 December 2009 - 17:14

Henk Aartsma:

Beste vankantiegangers

Wens jullie een hele fijne tijd toe in Costa Rica. Geniet er maar met volle tuigen van

vr. groet Henk

• 07 December 2009 - 00:45

La Tica Gangers:

Hello, allemaal we hebben even jullie fotos bekeken! Wij hebben onze zondags eten weer gehad das ook fijn!!!

liefs en veel plezier van ons allemaal!