Kerst, auto's en familie - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Kerst, auto's en familie - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Kerst, auto's en familie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

10 December 2009 | Costa Rica, San José

Wij zijn nog steeds in San Jose - Hotel El Maragato. Gisteren hebben wij besloten om nog maar een dagje te blijven, omdat we het hier zooo leuk vinden. En omdat we nog steeds geen auto hebben gekocht.

Aant had een aantal mooie pick-up's uitgezocht. Maandag kwam Giovanny (neef) om ons te helpen met het kopen van de auto. Aant, paps en Giovanny (Lilian mocht niet mee..) gingen één van deze auto's bezoeken. Het vreemde was dat deze auto al 17 dagen te koop stond zonder dat er een serieus bod gedaan was. Toch kwamen er op dezelfde dag en op hetzelfde uur dat wij gingen kijken nog een stel bij de auto kijken. Helaas waren zij sneller met beslissen dan wij.. en dus hebben zij de auto gekocht.

Op dit moment zijn de mannen weer op pad voor een auto. Wij vrouwen hebben een heerlijke winkel avond gehad. De hele stad is om getoverd tot een lichtjes paradijs. Overal staan Kerstmannen 'ho ho ho' te schreeuwen en staan er gigantische kersbomen met prachtige lichtjes. Ondanks de hitte komen ook wij langzaam in de kerststemming. Met andere woorden we kunnen hier niet anders. Kerst is hier zo iets speciaals.

Vanmiddag zijn wij op bezoek geweest bij Daisy en Eduardo (vrienden) in Moravia. Daisy had zoveel eten voor ons gemaakt. Echt heerlijk! Speciaal voor paps was er appelmoes, aardappelpuree en boontjes! Appelmoes is hier niet te krijgen, maar babyfruithapje van appels wel!

Mams en ik zitten nu te wachten tot dat de mannen terugkomen met heel goed nieuws.. een nieuwe auto! We houden jullie op de hoogte.

Voor de foto's zie:

• 10 December 2009 - 09:09

Hessel:

Hallo beste familie,

Moet toch genieten zijn!! Weg van dat koude kikker landje. Heerlijk.

Goed om te horen dat het jullie goed gaat!

Success Hessel

• 11 December 2009 - 15:15

Eelko Bakker:

En Hebben jullie al een auto?

• 11 December 2009 - 19:28

Bridgeopener:

succes daaro en de groeten aan iedereen.

• 12 December 2009 - 21:08

La Tica Gangers:

Hello allemaal!!

Op de foto's is duidelijk tezien dat de imperial goed SMAAKT!!!
    geniet ze!!
    en veel liefs uit het koude Dokkum

• 13 December 2009 - 19:51

Anita:

Leuk hoor om al jullie dingen tot nu toe te lezen...heel veel plezier daar en succes met de autojacht...

Groetjes Marchel & Anita

• 14 December 2009 - 05:33

Gerard Dijkhuis:

Hallo allemaal en speciaal Jan natuurlijk.

Hier staat het ijs op de autoramen, krabben dus.

Wat een mazzel voor Jan dat er toch nog smotz is, al is het dan in olvarit potjes hahahaha.

Geniet van het mooie weer, hier word het een mooie winterse dag, ook niet verkeerd voor het kikkerlandje.

Groeten Diekhuzen 48 beln.

• 14 December 2009 - 10:23

Emmy En Oene:

prachtig gedaan.hier is alles goed ook met heit [opa].het vriest hier een beetje maar wel droog.hartelijke groeten en geniet er maar van.

• 16 December 2009 - 18:44

Jb:

grappig dat we jullie zo een beetje kunnen volgen! ter info: het sneeuwt in Dokkum: wat een verschil met daar bij jullie.. geniet er maar van!

• 21 December 2009 - 17:20

Henk Aartsma:

Op de fotos kun je zien dat jullie het in Costa Rica prima naar jullie zin hebben. Geniet maar lekker van het warme weer. Hier ligt een dik pak sneeuw en het is koud.

vr. groet

Henk