Oud & Nieuw – Aant ziek en nieuwe Rancho! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Oud & Nieuw – Aant ziek en nieuwe Rancho! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Oud & Nieuw – Aant ziek en nieuwe Rancho!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

11 Januari 2010 | Costa Rica, Río Frío

Voor nieuwjaarsnacht hadden wij een groot feest gepland voor buren, familie en de rest! Paps had speciaal voor dit feest – en natuurlijk voor de feesten die nog gaan komen – een rancho laten bouwen. Voor de mensen die niet weten wat een rancho is: een soort terras voor BBQ en feesten. Ons nieuwjaarsfeest was een groot succes! Mams met namaak tieten en stierhorens, lichtgevende staafjes en een piñata voor de kleintjes (en de groten die zich nog klein voelen – zie foto’s). We hebben nieuwjaarsnacht behoorlijk veel vuurwerk de lucht in gestoken! Prachtige vuurpijlen en een aantal vreemde Chineese dingen.
Helaas is Aant enige tijd uit de running geweest door een fikse griep en keelpijn. In het ziekenhuis wisten ze wel raad met Aant en hebben ze hem twee vette injecties gegeven! Gelukkig is hij nu weer behoorlijk opgeknapt.
Lilian heeft gisteren – 9 januari – een beauty middag gehad. Mevrouw Mary Vlinder is thuis langsgekomen met voetenbadje, chocolade crèmes en heel veel nagellak! Nu heeft Lilian de meest prachtige nagels met miniatuur bloemetjes en ruikt van top tot teen naar melkchocolade.
Paps toert hele dagen rond in de nieuwe auto naar finca 6 El Colono – de lokale bouwmarkt.
Morgen is de laatste dag voor Aant en Lilian in Costa Rica. Dinsdagochtend heel vroeg vliegen wij terug naar Holland en zullen daar woensdagochtend heel vroeg aankomen. Morgen gaan we de hele dag shoppen in San Jose! Nog even genieten van onze laatste dag.
Oh ja… we hebben ontzettend met jullie meegeleefd.. SNEEUWS, IJS en KOUD!

• 11 Januari 2010 - 08:16

Anita:

Nou bereid jullie maar vast voor we hebben heuze sneeuwduinen hier en het blijft sneeuwen nog de komende dagen..

en het is gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15

groetjes Anita

• 11 Januari 2010 - 13:57

Petra:

Laatste nieuws: Holwerd is ingesneeuwd en alleen nog maar met helicopters bereikbaar...lokale bevolking wordt in leven gehouden met door defensie gedropte voedselpakketten :(

Jammer jongens dat jullie alweer naar huis moeten...maar wat heerlijk om al die foto's te zien en al die bekende gezichten en de cuchina :)

• 20 Januari 2010 - 16:50

Gerard Dijkhuis:

Ik wierp weer even een blik op je log.
    Nou jullie hebben de juiste tijd gekozen voor de vakantie.
    Het was hier bar en boos en daar een stuk beter.
    Welkom terug in Nederland.