Aankomst Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Aankomst Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Aankomst Costa Rica

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

06 December 2009 | Costa Rica, San José

5 en 6 december 2009!

Vanmorgen om 6.00 uur 's ochtends wekte de wekker ons al!! Wij zijn heerlijk relaxt met z'n achten richting Schiphol vertrokken (Eelko, Baudina, JB, Jan, Letty, Aant, Lilian en natuurlijk Opa). Opa kon
zijn mooie nieuwe jas en kleren showen. Onderweg hebben we ook nog een vette hap gehad; heerlijke Hollandse gehaktbal met mayo!

De vlucht van Amsterdam naar New York verliep meer dan perfect. Sinterklaas was nog langsgeweest in het vliegtuig en had voor alle lieve mensen lekkers en wat leuks meegenomen. (Aant kreeg niets..).

Op het laatste moment kwamen we er achter dat we maar 1 uur de tijd hadden om over te stappen... Dat betekent dus snel snel snel en super snel.. Gelukkig was er aardige man uit Ecuador met rolstoel om ons extra snel overal heen te brengen. Nog nooit zo snel door een vliegveld heen gelopen. Aant en Lilian werden natuurlijk weer extra van voor en achter en van boven tot onder gecheckt! Proefjes gemaakt van de binnenkant van Lilian haar koffer..


De reis van New York naar het paradijs verliep ook meer dan perfect. Ook de aankomst in Costa Rica verliep soepel. Op de vluchthaven is nu een super systeem bedacht qua regelen taxi's zonder opgelicht te worden. Heerlijk! We werden letterlijk voor het hotel 'El Maragato' gedropt. Nadat we de koffers naar onze mooie hotelkamers hadden gebracht, zijn we naar ons stamrestaurant gegaan 'Manaola's' aan Calle Centraal. Dit restaurantje is 24/7 open.

Vanmorgen werden Aant en Lilian al behoorlijk vroeg wakker van de bekende stadsgeluiden. Het was nog maar 7 uur en dat op een zondag! Op dit moment zijn wij aan het genieten van een ontbijtje in het zonnetje op ons eigen balkon. De echte Costericaanse koffie ontbreekt niet! Paps en mams liggen waarschijnlijk nog heerlijk op één oor.

Groeten en tot het volgende bericht

PURA VIDA!!

We hebben ook al een aantal foto's online gezet.

  • 06 December 2009 - 16:02

    Gerard Dijkhuis:

    Hallo Lilian,

    Ik heb van Jan de link van deze site gekregen dus leuk om even te kijken.
    Wat hebben jullie dat snel gedaan zeg en wat ziet Jan er als een heer uit, haha zo ken ik hem niet van de k 14.

    Fijne tijd en ik kijk nog weleens.

    Groeten uit grauw en guur Vlissingen,

    Diekhuus.

  • 09 December 2009 - 22:37

    Fressy:

    tja, wat zal ik zeggen??
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik ongelooflijk jaloers ben, nou ben ik dat al gauw, maar dit is echt wel fantastisch hoor!!
    Ik zit hier te bibberen v/d kou, met mijn costaricaanse bloed, heb de kachel op 21 graden en het is nu ook nog heél erg druk op mijn werk en bij mijn andere baas ook en op school v/d kids ook, pff, zucht, nou ja ik overdrijf een beetje, maar het is jullie van harte gegund hoor!! GENIET LEKKERRRRRRRRRRRR!!
    LATERZZZZZZZZ,
    GREETZ AND BIG KISS 4 YOU ALL!!!

  • 10 December 2009 - 15:18

    Eelko Bakker:

    Wat heeft de Taxi gekost van vlieghaven naar hotel?

  • 10 December 2009 - 16:22

    Lilian:

    De taxi was 27 dollar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Lilian

Actief sinds 26 Nov. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 43485

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 24 April 2015

Costa Rica

14 Maart 2014 - 11 Mei 2014

Costa Rica again!

10 Februari 2012 - 24 Maart 2012

Weer Costa Rica!

13 December 2010 - 30 Januari 2011

Costa Rica

05 December 2009 - 14 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: