Goed aangekomen! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lilian

12 Februari 2012 | Costa Rica, Río Frío

Donderdadg 9 februari
Hoera Lilian is vandaag jarig! Heerlijk rustig vertrekken wij rond een uur of 4 richting Amsterdam… Maar we kunnen natuurlijk niet vertrekken zonder even bij Opa op bezoek te gaan. Dus rijden we met z’n allen nog even langs.

Gelukkig kon Baudina vandaag eerder vrij krijgen en was JB al vrij. In de gehuurde bus zijn wij rustig naar Amsterdam gegaan, Hotel van der Valk. Nadat we heerlijk gegeten hadden… uitgebreid 3-gangen en zelfs met vuurwerk voor de jarige! Baudina en JB zijn naar het eten weer rustig naar huis gereden. Verdrietig hebben wij nog maar een drankje gedronken op het goede vooruitzicht.

Vrijdag 10 februari
Onze 11-uurdurende vlucht naar Houton (Texas) verliep perfect. Het vliegtuig was maar voor de helft vol, dus we konden heerlijk languit liggen. In Houton gingen we langzaam door de controles en douane…. Toch nog ruim op tijd, zodat Lilian nog even kon shoppen.

Paps is nog languit gevallen in het vliegtuig onderweg naar het toilet. Na de schrik en een tand door de lip viel het gelukkig allemaal mee. Complimenten voor het personeel van Continental Airlines. Zij hebben ons heel goed en adequaat behandeld.
Zaterdag 11 februari
Onze eerste echte dag in Costa Rica verliep heerlijk relaxed. Natuurlijk zijn we samen met Felix op excursie naar ons prachtige land gegaan. Wauw.. het is daar zo ontzettend rustig en stil. Het enige wat we horen is het brullen van de apen, het zingen van de vogels en de stroming van de rivier. ’s Avonds hebben wij op aanraden van Eelko pizza’s gehaald en gezellig met z’n allen gegeten.
Zondag 12 februari
Het is nu zondagochtend. Ik lig nog in bed en voel dat het een warme dag gaat worden. Ik hoor mams in de keuken al gallo pinto maken, ik zal me zo snel mogelijk douchen! Ik heb mams haar ontbijtjes gemist. Ik verwacht dat het een rustige zondag gaat worden. Tot de volgende keer!!

• 14 Februari 2012 - 14:44

JB,Baudina En Ranger:

Hallo Allemaal!!

Ben blij :) dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Wij hebben zaterdag met opa zuurkool gegeten en halen opa zaterdag op voor boerenkool!!!
    Wij wachten op meer foto's!!!!
    Dikke Kus van ons!

• 29 Februari 2012 - 14:34

Ferdinand:

'Goed aangekomen' is de titel, hoeveel kilo is dat dan?

• 29 Februari 2012 - 15:14

Lilian: