Trouwfeestje! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu Trouwfeestje! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

Trouwfeestje!

Door: Lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

24 Februari 2012 | Costa Rica, Río Frío

Zaterdag 18 februari het trouwfeest van Aant en Lilian alias Hann y Lilliam!

Wat een super mooi feest hebben wij gehad. Zaterdagochtend zijn we met 5 werknemers en de buren bezig gegaan met de voorbereidingen. Ik heb meer dan 100 balonnen opgeblazen samen met ons buurmeisje. De vrouwen waren druk in de keuken een enorme pan rijst aan het maken (zie foto), salades en kippen. Ik heb nog een hele schaal oliebollen (!) gebakken. De mannen waren druk bezig met de laatste hand te leggen op de tuin. Ze hebben wc's geplaatst en tegel geplakt. Echt ontzettend veel werk gehad om alles mooi te maken.

We hadden een echte bar aangelegd met 40 kratten bier, 20 kraten fris, bacardi, etc. Daarnaast hadden we nog 10 kilo vlees voor op de barbecue.

Eelko had een DJ uitgenodigd met discolampen en super geluid!

Het feest is doorgegaan tot 6 uur 's morgens! Iedereen heeft gedanst en zelfs de polonaise is niet vergeten. Ik kan nog heel veel vertellen over ons feest maar de foto's zeggen meer dan 1000 woorden en natuurlijk de film die ik heb gemaakt ook. Het internet is hier niet snel genoeg om de film te uploaden.

De day after hebben we heerlijk uitgeslapen en lekker rustig aangedaan...

Op dit moment zijn we al weer heel druk met het huis bezig. Later meer hierover....

• 29 Februari 2012 - 22:00

Fressy:

Oh wat hebben jullie het leuk en gezellig!! Bijna net zo gezellig als bij preston palace, dat was echt een TOP feest!! Dit verdienen jullie ook, want wie goed doet die goed ontmoet!! Het is jullie gegund, gezellig hoor, oké een beetje jaloers!!! Het is hier alleen maar druk, druk, druk, maar dan zie je zulke mooie plaatjes en dan denk ik, , , , ik werk ook voor een fijne
    vakantie met de kids, nu al zin in, hihi
    En dan dat mooie weer erbij WAUW!! Geniet nog maar lekker, straks mams haar verjaardag. Ik zeg feest nog maar ff lekker door, you go girl!! xxx