De bouw verloopt voorspoedig! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu De bouw verloopt voorspoedig! - Reisverslag uit Río Frío, Costa Rica van Lilian Bakker - WaarBenJij.nu

De bouw verloopt voorspoedig!

Door: Lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

17 Februari 2012 | Costa Rica, Río Frío

De hele week zijn we al heel druk bezig met het coördineren van de bouw. We staan ’s ochtends om half 7 op en gaan door tot 5 uur ’s middags. Vandaag zijn we zelfs om 6 uur ’s ochtends begonnen op verzoek van de jongens zelf. Op dit moment zijn er 7 jongens aan het werk. We zijn deze week vast klant bij de bouwmarkt waar we nu zelf op een Nederlandse manier worden behandeld: snel en met korting.

Gisteren in de namiddag is ons huisje op een vrachtwagen gebracht. De chauffeur kon de weg naar ons terrein niet vinden, daarom vroeg hij: ‘wat voor kleur huis hebben jullie?’. Waarop wij antwoorden: ‘het huis zit achterop je vrachtwagen!’.

Vandaag zijn de jongens ontzettend hard aan het werk geweest en nu staan alle muren van het huis al omhoog! Vandaag hebben we een klein record gebroken door met 7 volwassenen in onze auto te zitten, met rancheros op de achtergrond en zingende mannen, was dit ook voor mij geen probleem.

Morgen en zaterdag wordt er niet gewerkt, want…. We zijn heel druk bezig met de voorbereidingen voor ons trouwfeestje!! Iedereen is al druk met de voorbereidingen… taart bestellen, tafels en stoelen bestellen, tafelkleedjes naaien, heel veel mensen uitnodigen, DJ met lichten, vlees, kok, etc. etc. etc.

We hebben de hele vrijdag uitgetrokken om inkopen te doen. Helaas kennen ze nog geen thuistap dus we gaan maar heel veel literflessen bier inkopen.

Volgende keer meer over het trouwfeest!

• 23 Februari 2012 - 11:52

Baudina Bakker:

Hello!!
    Alle dagen kijk ik als de forto's van het trouwfeest er op staan maar nix hoor :(